Friday Foodspiration

3.10.14


Bolia ma kríže. Bolia tak, že som ráno strávila paralyzovaná v posteli a potom v čakárni u obvodnej. V pondelok musím ísť k neurológovi. Ale dovtedy vám ešte naservírujem dva posty. Ten dnešný bude obligátne venovaný mojim váženým kolegom food blogerom. 

1. Ako predkrm tu mám hneď dve babizne z The Taste of Place. Rýchle domáce, ale aj kozmopolitné jedlá a krásne fotky. Čo viac si človek môže priať. :)
2. A čo takto bábovka? Už sú fuč tie časy, kedy ste si na raňajky dali suchú "mramorovú" bábovku a zapíjali čiernym čajom. Túto citrónovú s tymiánom z Bábovko.cz môžete pokojne ponúknuť návšteve ako finále slávnostného obeda. :)
3. To, že zelenina nepatrí len do šalátu, je vám už snáď jasné! Osobne si fičím na mrkve alebo cvikly v koláčoch. S Beautifood sa naučíte, že na sladko vie zahviezdiť aj cuketa a to v ich cuketových brownies s mascarpone.
4. A nakoniec to najlepšie. Nie že by prvé tri blogy boli málo okúzľujúce, ale to, s akou kvalitnou prácou vhupla do našich food blogerských vôd Maťka, ma dostalo. Jej stránka The story of a cake je plná nádherných fotiek, receptov, tipov a nájdete tam aj rozhovor s mojom maličkosťou. A poviem vám, príbeh tohto jej koláča - karamelového s jabĺčkom si mnohokrát zopakujeme aj u nás doma!;)

5. Čo by som to bola za piatkovú gastro múzu, keby som neprihodila aj nejaký ten bonus?! Tentokrát to ale bude s takou trošku trpkou príchuťou a štipkou závisti. U našich českých susedov totiž práve prebieha anketa Blogerka roku 2014. (A my na Slovensku zase nič!) Prečo diskriminujú chlapov, to vám nepoviem (nie je to však od nich vôbec pekné), ale aspoň nejakú anketu majú... V kategórii Jedlo nájdete kopu variacich, fotiacich a blogujúcich dievčat a žien. Ja už pár favoritov mám, tak sa bežte pozrieť tiež! ;)

Žiadne komentáre

Zverejnenie komentára

BACK TO TOP
Just Dare to Cook © - DESIGNED BY SMUK THINGS