Také silvestrovské hočo

31.12.14

Ad1 Dúfam, že máte za sebou krásne, bohaté a pokojné Vianoce! Tie moje boli hlavne o oddychu a priznajme si - pažravých náletoch na komoru. :D Úspešne som sa vyhla chorobe, nákupným centrám, už menej úspešná som bola s mini hádkami rodinného typu spôsobenými ponorkou. Ale aj to sme zažehnali (výrazne tomu pomohol odchod mojej sestry na silvestrovskú chatu na tri dni...). Ale keď tu teraz tak sama sedím v izbe a nemám sa s kým škriepiť o "veľký" počítač a dohadovať sa, či fakt musí byť ten radiátor zapnutý na maximum, tak je mi za ňou smutno. Na Silvestra sme spolu neboli už roky a keď sa o pol noci okolo seba obzriem, ona mi tam chýba najviac. 
Ad2 Silvester! Zamysleli ste sa niekedy, aké by to bolo, keby posledný deň v roku pripadol na iné meno? Čo takto plánovať oslavy na Evžena, alebo nakupovať delobuchy, aby to na Cecíliu stálo zato? No vidíte?! Toto zo mňa vypadne, keď 10 dní nič nerobím. Mierna psychóza. :D Každopádne vám prajem, aby koniec roku 2014 vyšiel podľa vašich predstáv. Ale nezabúdajte, že pred ním tu bolo celých 364 dní! Dobrých, lepších a aj tých na prd. A zajtra, keď sa zobudíte, bude tu rok nový, čerstvý, voňavý a vy zistíte, že všetko ide ďalej, žiadny reset sa nekonal a preto nehľaďte na dátumy, ale žite!

Rozhodla som sa spraviť takú random koláž o mojom roku 2014. Viac menej pre moju osobnú potrebu. Raz sa sem vrátim a pocestujem si s týmito fotkami v čase, zaspomínam si, možno si aj trochu poplačem a tak. Veď to poznáte. :)




































2 komentáre

  1. Miši, aj Tebe krásneho Silvestra, ani ja tento deň v roku nemusím. :D Nech Ti rok 2015 prinesie samé krásne veci, aby si si žila spokojne a šťastne. Nech sa Ti darí vo veciach, ktoré máš najradšej. :-*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem, že som v Tvojich spomienkach na rok 2014, ktorý to už ťahá za kratší koniec. Nech prichádzajúci 2015-ty rok je pre Teba (ale i všetkých ostatných) lepší, úspešnejší, pohodovejší, blogistickejší, Kuchárskejší a ostatné - ejší ako ten odchádzajúci a nech prinesie veľa krásnych chvíľ a momentov,ktoré na jeho záver budeš môcť zakonzervovať ako spomienkový mix. Krásny Silvester.

    OdpovedaťOdstrániť

BACK TO TOP
Just Dare to Cook © - DESIGNED BY SMUK THINGS