Friday Fitspiration

9.1.15


Totálne neúprimne vám sem dnes dávam výber zdravých receptov z prevažne fitness blogov. A úprimne? Dnes som mala na obed misu špagiet s kečupom a fazuľou a úplne nechutne som sa v tom rochnila, lebo som chorá a láskovník je ešte viac chorý a mne sa nechcelo premýšľať nad varením. Niekedy proste nič viac nepotrebujete, len naplniť brucho a ľahnúť si späť k vášmu sopľavému frajerovi, zdieľať spolu paplón a 10 balení vreckoviek a ískať ho po vláskoch, keď v horúčke konečne zaspí. 

Každopádne máme po Vianociach a isto sme všetci pribrali a ak aj nie, tak sa každý rozbieha vlastnou cestou za štíhlejším telom. Neviem, prečo je práve 1.1. ten zázračný dátum, kedy nám to docvakne, ale budiš. A tak som, len tak zo zvedavosti, skúmala, či sa u nás nájdu nejakí cvičiaci blogeri, alebo blogujúci fitnessáci. A našla som. Nie veľa, ale predsa! Konkrétne tri + u Bianky som našla také tie zdravšie alternatívy jedál + Samotné fitness videá s návodom ako sa nastriasať, aby sa na vás po čase už nemalo čo triasť...


1. Čo takto cestoviny zo semoliny s brokolicou, parmezánom a orechmi z Fitness deníka šílené lamí kuchtice? (50 bodov pre Bifľomor za názov blogu!)
2. A paradajkovo-šošovicová polievka od Zdravej&Šťastnej Simi? Mimochodom Simi od Nového roku začala poctivo cvičiť a svoje pokroky, ako aj výstrahy a tipy bude dokumentovať vo videách, takže každú nedeľu - Healthy&Happy na FB.
3. Tartaletky sa u nás dosť uchytili. Sama mám na blogu recept na jednu nadpozemsky čokoládovú. Foodblogerka Bianka to vzala za druhý koniec a vznikli malé quinoové krásky plnené cottage syrom a pečenou zeleninou.
4. Aby som nediskriminovala mäsojedov, predstavujem recept na plnenú papriku. Keď som bola malá, strašne som ju milovala. Dodnes nepoznám nikoho, kto vie spraviť lepšiu paradajkovú omáčku, ako moja maminka! Recept od Veroniky z Healthy Calories nie je síce dokonale profesionálny, ale zato pre začiatočníkov postačujúci a plusové body má za video! To jej tak trochu závidím, ja by som tiež chcela robiť videá, ale nemám na to techniku (s mojou starou zrkadlovkou sa dá len fotiť). 

5. O bonusovku sa mi (nevedomky) postaral Pepso z Bratilicious. Ten totiž nejakou foodblogerskou telepatickou náhodou vytvoril v spolupráci s Mariánom z No Will No SKill nepriestrelný cvičebný plán. A nepriestrelný je hlavne ten čas, ktorý vám na jedno cvičenie stačí - 8 minút!!! A aj keď má podľa Mariána dosť odpudivý prívlastok - beštiálny - myslím, že každý z nás má v živote čas na 8 beštiálnych minút. Všetko o WorkOute s podrobným popisom cvikov a videozáznamom potiaceho sa Pepsa nájdete na stránke FoodCultu.

Tak vám prajem úspešné zhadzovanie, tvarovanie, rysovanie a tak celkovo, nech ste hlavne zdraví, lebo čo budete mať z toho, že budete chudí, keď nebudete vládať od podvýživy ani zdvihnúť kútik úst do úsmevu. A nezabudnite svoje nové, štíhlejšie JA odmeniť veterníkom, lebo darmo že v "Zdravom tele, zdravý duch", ale "V šťastnom tele, plný bruch!". ;)

Žiadne komentáre

Zverejnenie komentára

BACK TO TOP
Just Dare to Cook © - DESIGNED BY SMUK THINGS