Friday foodspiration

16.5.14

Každý z nás sa už iste nie raz pristihol pri tom, že automaticky vytiahol zo skrine tú najmäkšiu mikinu, obľúbené šaty, či vychodené pohodlné topánky, skrátka staré, overené kúsky. Nosíme ich už akosi pričasto, stále dookola a ani si nevšimneme, že z nášho šatníka sa vytratila iskra, že outfity sú mdlé a po čase nás omrzia už aj najväčšie skriňové lásky. Rovnako to je aj s jedlom. Človeka pohltí kolotoč povinností, upadne do stereotypu a ani sa nenazdá a uvedomí si, že mu už druhú nedeľu za sebou pristal na tanieri rezeň, alebo za mesiac trikrát varil halušky (nič proti haluškám, podľa mojej svokry je to jedna z ciest, ako si udržať šťastné manželstvo - halušky a sex ;D). Nebojte sa, stáva sa to aj nám, hrnco-filom a varecho-holikom. Ale vy máte šťastie, lebo na mojom blogu nájdete každý piatok malú dávku food-špirácie (môj profesor lexikológie by ma za tento hybrid ukrižoval). 

Je mnoho spôsobov, ako sa nechať inšpirovať a ešte viac miest, kde takúto food múzu hľadať. Mojimi najobľúbenejšími sú časopisy. Vždy sa predsa nájde chvíľa, alebo vhodná výhovorka pre listovanie tými krásnymi, lesklými stránkami.  Po ruke mám najčastejšie F.O.O.D., Apetit alebo Dobré jedlo.


Aj keď svoje časopisy zbožňujem, často ich podvádzam s food-blogmi. Je to lacnejšie a prístupnejšie, aj keď osobne nepoznám nič lepšie ako vziať so do rúk čerstvo kúpený, ešte voňavý časák. V záložkách u mňa nájdete Bloglovin, kde mám všetky svoje obľúbené blogerky pokope, ale aj Pinterest, kam vášnivo "pripínam" všetky recepty, ktoré ulovím vo vodách internetu.

A keď už sa inak nedá a musím vstať z kresla, nechať časopisy, vypnúť počítač a vystrčiť päty z domu, dám si záležať na tom, aby som sa cestou zastavila aspoň v jedných potravinách. Je jedno, či je to supermarket, BIO obchod alebo trh. Verte mi, najlepšie kuchárske nápady niekedy prichádzajú vtedy, keď vidíte všetky tie ostro-kyslé omáčky, druhy cestovín, podivnú zeleninu a šťavnaté ovocie. Minimálne raz do týždňa sa prekonajte a kúpte ingredienciu, ktorú ste nikdy nejedli a vytvorte okolo nej recept. Budete prekvapení, koľko nových, lahodných jedál sa takto naučíte. 

Dúfam, že som vás týmto postom aspoň trochu navnadila a že takto o týždeň si sem prídete kliknete pre svoju dávku food-špirácie (ešte raz sa za to slovo ospravedlňujem všetkým slovenčinárom :D ). 

Žiadne komentáre

Zverejnenie komentára

BACK TO TOP
Just Dare to Cook © - DESIGNED BY SMUK THINGS