Friday Foodspiration

25.7.14


Mám rada tieto piatkové posty, lebo pri ich príprave vždy nájdem nové a nové slovenské a české blogy. Napríklad dnes sú hneď štyri tipy novinkou v mojom arzenále food blogov, ktoré followujem. 

1. Maliny a čokoláda. Aj vám sa zdá, že toto sladučké letné ovocie a tmavá kakaová pochúťka boli pre seba stvorené? Potvrďte si túto premisu kúskom čokoládovej torty s malinami.
2. Mäso síce nejem (len pečenú klobásu ;D), ale niečo na tomto citrónovom kuriatku je tak estetické a lákavé, že ho asi v najbližšom čase vyskúšam. 
3. Zeleninové placky... Už niekoľko rokov sú tieto potvorky súčasťou môjho jedálnička a vždy rada hľadám nové kombinácie a recepty. Mrkva a orechy z blogu Delisssima sú najčerstvejším prírastkom ;)
4. Nedávno som si robila kávový test a vyšlo mi, že som kávový snob... Súčasťou mojej snobskej charakteristiky bolo aj to, že už viem, aký druh kávy mám najradšej, mám obľúbenú kaviareň a presne viem, ako má vyzerať dobre pripravené espresso. Ak sa aj vy chcete ponoriť do tajov kávy, prerazte omamnú arómu, odhrňte hustú crému a odhaľte spolu s pánom Cuketkom tajomstvo kávového snobstva.

5. Bonusovka bude dnes pomyselnou čerešničkou na torte. Niekto dobre varí (ako napr. moja starká z lazov, ktorá nato nikdy nepotrebovala Jamieho Olivera, ani časopisy a už vôbec nie food blogy), iní zase dobre a radi varia a snažia sa to aj zdokumentovať (ako napr. ja) a potom je tu skupina ľudí, ktorí Kreslia a Varia ( ako napr. Julia Chistyakova) Najradšej by som všetky tie krásne dielka mala vytlačené a pokope! 



Žiadne komentáre

Zverejnenie komentára

BACK TO TOP
Just Dare to Cook © - DESIGNED BY SMUK THINGS