Pre niekoho hummus, pre mňa cícerová nátierka

5.8.14

Dnes len taká rýchlovka ala nahádzať do mixéra, trochu povrčať a hotovo. Cícerovú nátierku mi kupovala maminka dávno pred tým, ako som zistila, že existuje nejaký hummus. A keďže je tak jednoduché spraviť si ju doma, bol by hriech kupovať ju v obchode. 

Tak a čím vlastne ten mixér treba nakŕmiť aby z toho bola táto dobrota? Jednou plechovkou predvareného scedeného cíceru, 4 sušenými paradajkami, 2 strúčikmi cesnaku, 2-3 listami bazalky, šťavuu z polky citróna, 6-8 PL olivového oleja, soľou a korením na dochutenie. Narobte trochu hluku, ak sa vám nátierka zdá príliš hustá prilejte trošku oleja alebo citrónovej šťavy. A s čím ju jesť? Ja si ju väčšinou veľmi staromódne natieram na hrianku, ale pokojne môžete siahnuť aj po tortilla chipsoch, alebo nakrájať na hrubšie pásiky mrkvičku, uhorku a stopkový zeler a vyjedať ich s nátierkou. 

Toľko k dnešnému receptu. Vonku je božsky, tak neseďte pri počítači, bežte von a užite si letnú stredu. Ja som momentálne u sestry v Bratislave, takže predpokladám, že naberieme smer Regál alebo Kubista. Majte sa krásne, píšte básne a vidíme sa znovu v piatok. ;)

1 komentár

  1. Jemná a lahodná chuť, synom prinesená nátierka zmizla z mištičky ako ništ....:)) - skvelá a ľahká večera.

    OdpovedaťOdstrániť

BACK TO TOP
Just Dare to Cook © - DESIGNED BY SMUK THINGS