Friday Foodspiration

17.10.14


Dnes sa cítim bleh... Stále ma bolia kríže, prerezáva sa mi osmička, takže horko-ťažko prežúvam a ráno som sa prebudila sama v studenej posteli. A k tomu všetkému PRŠÍ!!! Ako ja neznášam dážď! Mám rada zimu, ale keď prší, tak ma chytá taká depresia... No asi najviac ma serie, že dnes nemusím variť, tak mám akosi veľa času na bahnenie sa v tejto mojej nešťastnej nálade. Večer vraj pôjdeme nakupovať, tak to mi hádam trochu zlepší náladu. :D 

1. Huby a rozmarín, to je pre mňa taká risotto kombinácia, ale ak sa vám nechce pomaly a zdĺhavo pripravovať ryžu, spravte si jednoduchšiu a oveľa rýchlejšiu verziu s cestovinami podľa receptu na Cucinare con amore. (nebojte, blog je písaný česky, takže budete rozumieť ;) )
2. Ja viem, že je už zima a viem, že tekvica je teraz všade, ale predstavte si toto: Streda, usmoklený jesenný večer,  ráno ste si v MHD-čke sadli do žuvačky, v práci vás vytočil kolega, cestou domov ste si uvedomili, že ste ten spis, čo potrebujete na zajtra, nechali v kancli na stole, no proste "Deň Debil". Ale vy máte v mrazničke korenistú tekvicovú zmrzlinu! Dáte si štedrú kôpku do šálky, zalejete ju horúcim espressom, pridáte kvapku Jima alebo Jacka (veď ste mali na prd deň...), vyložíte si nohy a vychutnáte si svoj vyprošťovák z blbej nálady.
3. Bryndza. Slovenský klenot. Tak prečo jesť len bryndzové halušky, či pirohy?  Šupnite ju do rúry a doprajte si novú dimenziu starej známej bryndze. Recept nájdete na Hami Mňami.
4. U nás doma cviklu pečieme, varíme, pijeme, alebo len tak chrúmeme surovú. A keďže som na Vegatonic našla tento recept na cviklový hummus, tak si ju budeme už aj natierať na chlieb. 

5. V poslednej dobe si všímam, že aj fashion blogerky sa sem-tam pokúsia o nejaký ten recept. Rebeku sledujem už dlho. Jej Style of Becca je asi jeden z najznámejších slovenských blogov. Z mnohých jej random postov sa dozviete, že rada varí (na čo je viac menej ako študentka žijúca v Prahe viac-menej odkázaná) a medzi jej posledné výtvory patria aj cuketové "špagety".

1 komentár

  1. Tvoje páteční shrnutí a inspirace mám moc ráda, si jediný blog kde toto shrnutí je a moc mě baví :) a děkuji za zařazení receptu :D Mě nejvíc zaujal poslední a blog neznám takže jdu okouknout, dík

    OdpovedaťOdstrániť

BACK TO TOP
Just Dare to Cook © - DESIGNED BY SMUK THINGS