Makové lievance

10.4.16

No jo. 8:06 PM a ja idem písať recept na raňajkové lievance. Ako ilustrácia mojej zaneprázdnenosti asi postačujúce. :) Tak nebuďte aj vy takí workoholici a spravte si čas na pokojné, mňamózne a hlavne fit raňajky s blogermi!


Jeden z mojich obľúbených koláčov je citrónový makovec. Rozkaz ale znel jasne - musí to byť fit! A tak som vlastne skombinovala neskombinovateľné. Smoothie a lievance. Presvedčte sa sami.

Minula som:
1 1/2 šálky jemných vločiek
1 čl prášku do pečiva
Štipku soli
2 PL trstinového cukru
2 PL maku
1 banán
Kôru z jedného citróna

Vločky vysypte do mixéra a pomeľte ich na "múku". Pridajte kypriaci prášok, soľ, cukor a mak. Znovu chvíľku mixujte. Nasleduje banán, kôra z citróna a mandľový nápoj. Mixujte, kým nevznikne husté makovo-banánové smoothie. Na panvici rozpáľte trochu kokosového oleja a pomaly na ňom pripravte lievance. Ja som svoje zaliala tonou javorového sirupu. Vy môžete pridať smotanu, ovocie, med, oriešky, marmeládu. Čo vám príde na chuť. 



Žiadne komentáre

Zverejnenie komentára

BACK TO TOP
Just Dare to Cook © - DESIGNED BY SMUK THINGS