Bruschetty s avokádom a citrusmi

17.4.16

Asi mám mániu. Raňajkovú. V poslednom čase mám chuť experimentovať hneď ako vstanem. Tak vznikli aj bruschetty s avom a pomarančom. 


Najprv som ujíždela na kombinácii avo-vajo. Potom prišlo obdobie guacamole. Prednedávnom som začala avo mixovať s bylinkami a jedla som ho ako krémové pesto s cestovinami. Čo z toho vyplýva? Avokádo je super, ale človek ho musí jesť na trilión spôsobov, inak ho omrzí. Preto je toto príbeh o tom, ako avokádom znudená Michaela prišla na chuť ranným šalátom na hrianke. :) 

Pripravte si:
1 zrelé avokádo
1 pomaranč
1 grep
1 citrón
1 hrsť šťavy (u nás štiav, inde kyseľ)
50 g čiernych olív
oliváč, soľ, korenie, pažítku

Na panvici opečte z oboch strán krajce chleba. Avokádo rozkrojte, vyberte kôstku, vylúpnite zo šupky a pokrájajte ho na malé kocky. Pomaranč a grep dôkladne očistite a nožom povykrajujte polmesiačiky. Tiež pokrájajte na menšie kúsky. Šťavu opláchnite a posekajte. Ak nezoženiete šťavu, skúste rukolu, alebo čakanku. Olivy tiež pokrájajte na malé kúsky. Všetko premiešajte vo väčšej mise. Ochuťte soľou, korením a citrónovou šťavou. Naložte šalátik na opečenú bruschettku, polejte trochou olivového oleja, posypte nasekanou pažítkou a zahryznite sa! Zdravé, jednoduché, svieže raňajky, čo poviete? 



Žiadne komentáre

Zverejnenie komentára

BACK TO TOP
Just Dare to Cook © - DESIGNED BY SMUK THINGS