Friday Foodspiration

1.8.14


Tento týždeň je trochu bláznivý a musím priznať, že aj vyčerpávajúci. A to zajtra ešte pečiem tortu pre malú trojročnú princeznú a ako vždy, nedeľný post je ešte niekde vo hviezdach... :D Držte palce, nech to všetko stihnem a kým ja budem kmitať a makať a potiť sa v kuchyni, vy si užite krásny víkend. Možno aj s niektorou z týchto pochúťok. ;)

1. Miesto okukaných sobotných halušiek skúste radšej japonské knedličky s bravčovým.
2. Kombinujte nové chute s receptom na pečený karfiol s bulgur šalátom a karamelovými orechmi.
3. Včera mi kamarátka priniesla fenikel. Na túto jemnú feniklovú polievku bude ako stvorený!
4. Samozrejme, čo by to bol za víkend bez sladkej maškrty. Škoricové slimáky sú u nás rokmi overená klasika, ale tieto bez kvásku vyzerajú ešte lepšie...

5. Dnešná bonusovka... MORNING STORIES. Lucia Jesenská je podľa mňa jedna veľmi talentovaná fotografka, ktorá sa stará o fotky napríklad aj blogerom (teda, najmä tým fashion a life style). Okrem toho má však aj tento projekt, kde uverejňuje fotky prvého ranného pohladenia svojich chuťových pohárikov - raňajok. Sledujem ju už dosť dlho a tak ma dosť šokovalo, že som ju sem už dávno nešupla. :D

Žiadne komentáre

Zverejnenie komentára

BACK TO TOP
Just Dare to Cook © - DESIGNED BY SMUK THINGS