Friday Foodspiration

10.10.14


Úprimne? Skoro som na vás dnes zabudla! Piatok je jediný deň, kedy môj chlap nevstáva o pol piatej a ja sa ráno nezobúdzam ako slamená vdova... Takže sme si dnes poriadne vychutnali leňošenie v posteli. No a keď sme sa spamätali, bolo štvrť na dvanásť a ja som musela začať plniť vaše priania. ÁNO! Vaše. Keďže ste sa na KsichtoKnihe vyjadrili, že by ste chceli nejaké tie tekvicové recepty. A tak som dnes zápasila nie len s časom ale aj s obrovskou doma vypestovanou tekvicou hokkaido. Čo som z nej vyčarila sa dozviete už v nedeľu. Ale ak by vás dovtedy svrbeli pršteky (a jazýčky) ponúkam vám niekoľko receptov od kolegov food blogerov. 

1. Tekvicové mafiny. Taká klasika, by ste povedali... A napriek tomu sa s nimi dá tak krásne experimentovať. :) Ja som môj recept na mafiny plnené tvarohom "zapredala" do EMMY. Úplne inak sa toho ujal Smoliak a vznikli jedny voňavé, špaldové s kokosovým olejom. 
2. Čo by to bolo za tekvicovú sezónu bez tekvicovej polievky. Chcete vedieť tajomstvo? Ja som takú tú originál hokkaido krémovku ešte nikdy nejedla. Zatiaľ... Ak ani vy, tak sa nechajte inšpirovať Martinkou z Dolce de Leche.
3. Ak chcete svoje chuťové poháriky trochu prekvapiť, vyskúšajte si spraviť boureki - zemiaky, tekvica, syr. Všetko dobroty! A ak ich skombinujete podľa receptu od Good Mood Spoon, tak to bude určite spešl.
4. Každý asi pozná kultovú scénu z Pelíškov, ktorej dáme pre tento účel názov "Noky vs. Knedlíky". V prípade Terkiných tekvicových nokov by k nej pravdepodobne ani nedošlo, nakoľko by ich ohromila kombinácia jednoduchosti a plnosti chutí tejto bašty a herci by jednoducho ticho sedeli a tlačili do hlavy.

5. Bonus je dnes aj pre mňa úplná novinka. Je ním web magazín Cinnamon Mag. Stránky prenesené do kliknutí mu neubrali na kráse ani v očiach takého milovníka ozajstných, voňavých, papierových vydaní,ako som ja. Jeho prvé číslo vyšlo minulý rok, v takomto jesennom čase a je plné krásnych fotiek a receptov na rýchle jedlá, ktoré z vašej jesene spravia najchutnejšie obdobie v roku.

Žiadne komentáre

Zverejnenie komentára

BACK TO TOP
Just Dare to Cook © - DESIGNED BY SMUK THINGS