Friday Foodspiration

16.1.15


Často dostávam otázku, kam chodím na inšpiráciu. Tak za prvé, väčšinou nechodím nikam. Proste si sadnem k počítaču a na Bloglovin-e prebehnem nové články svetových food bloggerov, ktorých sledujem už roky rokúce. A po druhé, táto inšpirácia je palivom skôr pre moje túžby fotografické, ako kulinárske. Nie že by sme u nás nemali dosť šikovných blogerov, ale máloktorý z nich má tak osobitý štýl fotenia, ako napríklad Linda z Call me cupcake. Celkovo bojujem s pocitom, že množstvo domácich blogerov sa vizuálne snaží viac či menej podobať tomu, čo nájdeme na stránkach zahraničných blogerov. Čo je strašná škoda... Na druhej strane sa niekedy namotám na recept od kolegu a stane sa z neho jedno z mojich obľúbených jedál. To je aj prípad tuniakovo - cestovinového šalátu od Lauri Vitale



Momentálne si ujíždím na týchto piatich profíkoch:

1. Two Red Bowls - FOTKY!!! Ja som zaťažená na tmavé podklady a na tomto blogu je moja úchylka vo vytŕžení! A ako sama autorka píše, je dosť možné, že sa na blogu najviac prejaví jej láska ku kórejskej kuchyni a všetkému, čo sa dá uvariť, či upiecť v mini verzii.
2. My name is Yeh - Molly je mladá baba, ktorá si žije sen každého hipstera. Po štúdiu a krátkom živote v NY sa presťahovala na veľkú farmu, chová sliepky, zavára všetky možné i nemožné pochutiny a užíva si veľké rodinné obedy. A ja sa teším, že má toľko chochmesu a o toto svoje šťastie sa podelí aj s takou panelákovou nešťastnicou, ako som ja. :)
3 Oh she glows - Osobne nie som veľkým zástancom prehnane zdravého stravovania. Nemyslím si, že múka je smrť a za právo človeka vychutnávať si mliečne výrobky, hlavne syry všetkých tvarov a smradov, budem bojovať do posledných síl! Ale aj ja mám raz za čas chuť na niečo zdravé a hlavne neokukané. Vtedy zamierim k Angele na trochu zeleninovej a ovocnej inšpirácie. 
4. David Lebovitz - Len toľko vám poviem, že tento chlap vie, ako vyzerá dobré domáce jedlo!  Jeho recepty sú môjmu srdcu asi najbližšie. To bude asi tým, že na nich badať veľký vplyv európskej kuchyne, nakoľko pánko už niekoľko rokov žije a tvorí v Paríži. 

5. Bonusovkou je stránka The Kitchn, kde okrem receptov nájdete aj rôzne tipy a triky, nie len do kuchyne, recenzie, rozhovory a často aj odpovede na otázky čitateľov, obyčajných ľudí, ktorí si nevedia poradiť s nejakou gastro záhadou. 

Stavím sa, že aj vy máte nejaké svoje obľúbené blogy. Napíšte mi, kam sa chodíte kochať vy? Rada si rozšírim obzory. ;)

Žiadne komentáre

Zverejnenie komentára

BACK TO TOP
Just Dare to Cook © - DESIGNED BY SMUK THINGS