Čučoriedky s tvarohom

27.7.16

Najrýchlejší tvarohový dezert na svete. Tri. Dva. Jedna. Štart!


Dva mesiace som bola doma. Dva mesiace!!! Po mesiaci PN-ky som bola presvedčená, že lekár mi dovolí znovu pracovať. Len sa na mne dobre zasmial. Keď som ho na minulo týždňovej kontrole tvrdohlavo presviedčala, nech ma už konečne prepustí z toho domáceho väzenia, len krútil hlavou a tvrdil, že si ešte mesiac počkám. Papuľovala som... Teraz mi v zdravotnom zázname svieti nápis "Na vlastnú zodpovednosť" a na krku mám jedného nasratého neurológa. Ale od pondelka zase pracujem!!! Takže sa už zase začínam orientovať na ultra rýchle mľaskoty, aby som po práci stíhala ukuchtiť niečo aj doma. V tomto prípade to nie je inak.

Nevravte, že nezoženiete:
1 šálku čučoriedok
1/2 šálky trstinového cukru
50 ml vody
šťavu z polky citróna
500 g plnotučného jemného tvarohu
200 g bielej čokolády
2 PL javorového sirupu (alebo medu)

Čučoriedky varte s cukrom, vodou a citrónovou šťavou asi 10 minút. Nechajte úplne vychladnúť. Tvaroh vyšľahajte so sirupom/medom, pridajte rozpustenú čokoládu a rozdeľte do troch mištičiek. Do jednej pridajte približne 2-3 PL čučoriedkovej zmesi, do druhej zvyšok a tretia ostane snehovo biela. Pripravte si 5 - 6 pohárov. Ja som krém prekladala piškótami. Ak na ne nemáte chuť, pokojne ich vynechajte. Podstata je tá, že do každého pohára dajte na spodok najtmavší krém, potom svetlejší a napokon biely. Servírujte zachladené, s trochou jemnej šľahačky. Mňam!


Žiadne komentáre

Zverejnenie komentára

BACK TO TOP
Just Dare to Cook © - DESIGNED BY SMUK THINGS